Vacature Medewerker Klantcommunicatie

Medewerker Klantcommunicatie in Vlissingen

Vacature Medewerker Klantcommunicatie

Wij zijn tijdelijk, voor minimaal een jaar, op zoek naar een:

Medewerker Klantcommunicatie

20-24 uur per week, verspreid over 5 dagen

Vlissingen is een havenstad. Een stad van werkers en doeners. Wij zijn een middelgrote woningcorporatie in het mooie Vlissingen aan zee. Onze missie is het bieden van goed wonen in een passende leefomgeving met aandacht voor duurzaamheid, woonlasten en bijzondere aandacht voor kwetsbare groepen in onze samenleving.
Als een van de grootste maatschappelijke organisaties in de gemeente Vlissingen kiezen wij voor een maatschappijgedreven rol. Dat betekent dat wij actief de dialoog zoeken met huurders, woningzoekenden en andere stakeholders om zo te doen wat goed is voor "onze" wijken en buurten. We willen dat onze medewerkers deskundig zijn in de brede zin van het woord. Het beste uit jezelf halen; daar geloven we in.
Naast goede arbeidsvoorwaarden bieden we dan ook uitstekende scholingsmogelijkheden. We creëren een goed werkklimaat voor onze werknemers om zo ons bedrijf tot bloei te laten komen. Klinkt goed toch? Kijk snel of wij een match kunnen zijn!
In onze organisatie hebben we een positieve mindset en we helpen elkaar. Werkplezier en onze huurders staan centraal.
Voor ons team klantcommunicatie (KC) zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker.

Wat ga je doen?

Als medewerker KC ben je de spil in onze organisatie waar het gaat om het contact met onze huurders en woningzoekenden. Je beantwoordt telefoontjes over de meest uiteenlopende onderwerpen: vragen over reparatieverzoeken, zoals een lekkage, melding van overlast, een wijziging van gegevens, verzoek om sociale begeleiding en nog veel meer. Sommige vragen kun je direct beantwoorden, andere vragen zet je door naar collega's. Daarnaast registreer je de contactmomenten in ons klanteninformatiesysteem en maak je reparatie opdrachten. Ook heb je regelmatig baliedienst. Dan ontvang en help je huurders die aan de balie komen.

Als medewerker KC weet je je goed in onze huurders te verplaatsen en ze op een respectvolle manier te woord te staan. Een klant belt nooit voor niets. Wat voor jou een klein probleem is, kan voor de klant een groot probleem zijn. Dat begrijp jij als geen ander. Is een vraag niet direct duidelijk? Dan weet je op de juiste manier door te vragen, met de nodige tact. Soms willen onze huurders of de woningzoekende iets wat wij niet kunnen bieden, je bent daarbij in staat om nee te zeggen en staat stevig in je schoenen als er een pittig gesprek plaats vindt. Daarbij rekenen we ook op jouw kritische blik. Zijn onze huurders eigenlijk wel gebaat bij onze bestaande werkwijze? Of kunnen we dingen beter anders doen? Je durft aan de bel te trekken als je denkt dat dingen beter kunnen en draagt hiervoor ook ideeën aan.

Wie zoeken wij?

• Je beschikt over minimaal mbo denk- en werkniveau;
• Je bent goed in de omgang met klanten en hebt daar ook oprecht plezier in;
• Je staat stevig in je schoenen als klanten je op een minder positieve manier benaderen;
• Je beschikt over inlevingsvermogen, hebt een positieve instelling en komt elke dag met een lach naar je werk;
• Natuurlijk beschik je over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden en ga je vertrouwelijk om met gegevens van onze klanten;
• Je bent 5 dagen in de week beschikbaar;
• Zelfstandigheid, stressbestendigheid en de wil om in een team samen te werken ronden je profiel af.

Wat bieden wij jou?

We bieden jou goede arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Woondiensten . Daarnaast hebben we uitstekende scholingsmogelijkheden. De aanstelling is in eerste instantie voor de duur van een jaar. Wat betreft het salaris, de functie wordt ingedeeld in schaal F (minimaal € 2.684, maximaal € 2.758 bruto fulltime per maand op basis van een 36-urige werkweek.

Interesse? Reageer dan uiterlijk 4 februari via de mail naar . De eerste gespreksronde staat gepland op maandagmiddag 12 februari. We vragen je in je agenda rekening te houden met deze datum. Wil je meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Edith Vervuren, teamleider Verhuur & KC, .



Functie:medewerker klantcommunicatie
Startdatum:19-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2684 – 2758
Uren per week:20 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met l’escaut woonservice via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Vlissingenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de vlissingenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Vlissingen
  2. Medewerker Klantcommunicatie l’escaut woonservice 19-01-2024

Bekijk ook andere vacatures